Direktlänk till inlägg 16 november 2011

!

Av Linda Abrahamsson - 16 november 2011 12:19

Äntligen , det känns bra , inget fel på livet , - Killen får matt äta så mycket att jag redan nog gått upp fen kilo , men det behövs nog ;) . Haha , båda är hemma , och idag ska vi skruva bil :) , sweet ;D .

Inte så lätt varje gång , men jag lär mig !

Men men , nu blire nog t lidl å köpa någon choklad :D . Hihih,

sen skruva bil , han är min , - killen hela dan' , - N.J :)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Abrahamsson - 27 november 2011 22:41

Hej Hopp , - Gummisnopp !        Livet har både för och nackdelar ,  det är så livet är . Annars funkar inte livet alls .  Haft en härlig helg , Kompisen Jeanethe fyllde tjugo , och det var mycket folk , och riktigt trevligt folk :) .  Men äv...

Av Linda Abrahamsson - 15 november 2011 20:05

Sluta aldrig tro ! , - Det är det vi lever för !  Vi tänker inte på det , vi känner det inte , men det är så . Vi tror . Det är det som gör att jag står där jag står dag .  Jag och mitt <3 , kollat halv åtta hos mig, kollar 112 på liv och död ...

Av Linda Abrahamsson - 13 november 2011 20:34


Hellu igen , då varä söndag .. Idag har vi ännu en gång fixat det :) , en vecka än så länge :) . Jag och N.J har tvättat , och städat , bara bra , blir rent :) . Nu har jag äntligen tagit det lugnt , men det blir dags att äta snart igen nu :) , helge...

Av Linda Abrahamsson - 9 november 2011 10:12


Söndagen den 6 november 2011 - Blev det vi , och det är jag riktigt glad för ! . Jag är så lycklig , att det var mig glasskon passade :) !                                                           
  Linda - Marie <3 N.J                        ...

:)

Av Linda Abrahamsson - 9 november 2011 09:36

Hej , ny här nu , men detta ska gå bra . Jag ska börja med de senaste ..     Nu äre så att jag äntligen är lycklig igen , för jag fick äntligen tillbaka min N.J , :)<3 . Ingen tror att han faktist betyder så mycket som han faktist gör för ...

Presentation

Liinda-Marii3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards