Alla inlägg den 9 november 2011

Av Linda Abrahamsson - 9 november 2011 10:12

Söndagen den 6 november 2011 - Blev det vi , och det är jag riktigt glad för ! . Jag är så lycklig , att det var mig glasskon passade :) !

                                                  
          Linda - Marie <3 N.J

                                                  
   

                                                  
      Söndagen den 6/11- 2011

Förevigt Din , Förevigt Min , - Förevigt Vår <3

                                                  
   

:)

Av Linda Abrahamsson - 9 november 2011 09:36

Hej , ny här nu , men detta ska gå bra . Jag ska börja med de senaste ..



Nu äre så att jag äntligen är lycklig igen , för jag fick äntligen tillbaka min N.J , :)<3 .

Ingen tror att han faktist betyder så mycket som han faktist gör för mig , och jag tycker verkligen om honom . Han är mer och litte till för mig ! <3 .

Det blev ett misstag i augusti 2011 - Men det har vi rättat till och vi har hittat till varann igen :) .


Han gör min dag <3 , Han får mig att le :)<3 , Han får mig att må bra , :), Han är anledning till att jag vill gå upp på morgonen och faktist göra något :) ! LindaMarie <3 N.J


Jag hade litte problem då jag slutade äta , för jag mådde så dåligt och under denna tiden hade vi båda problem om man säger så . Vi var inte med varann då , jag gick ifrån att väga 54 kilo , till 49 kilo , jag kan säga att jag mådde inte bra, men det fanns ingen matlust eller något . jag kände och känner mig fortfarande inte vacker . ! Men nu :) - Nu är han med mig igen , och jag börjar bara må bättre och bättre igen , liksom - det finns ingen chans att jag återvänder till att göra så igen . ! :) . För han gör mig lycklig, :)<3

Btw , - Här kan jag inte sitta hela dagen , jag måste äta litte nu , syns senare , bloggen ! ( ;

Presentation

Liinda-Marii3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards